28. 04. 2016.

Moj prvi post!!! (My first blog post)


I evo, oficijalno je, objavljujem svoj prvi post na ovom blogu!!! 
Moje ime je S.J.Abbo i ja ću biti Vaš domaćin. 

Dobrodošli dragi gosti u ovaj predivan svet, prepun slova i reči, od kojih su satkane najlepše priče koje nas na krilima mašte vode u neistražena prostranstva svemira, i morskih dubina; neke sasvim drugačije prošlosti i čudesne budućnosti; u nezamislive, potpuno nove svetove i realnosti. Dobrodošli u svet, u kojem nikome, nikada, neće biti dosadno. Spremite se i krenite sa mnom u ovu nezaboravnu i uzbudljivu  avanturu! 
Znam da širom interneta ima toliko blogova o knjigama i o recenzijama istih, i da ovo nije ništa novo. Ali pored toliko knjiga koje neprestano izlaze i objavljuju se, ipak, i pored svog tog velikog broja i truda tih ljudi da pročitaju i pomenu što više njih, milioni knjiga će verovatno negde na policama, ostati zauvek nepročitane i nepomenute. Zato, ja verujem da Nas, koji čitamo i komentarišemo, nikada neće biti previše... 
Ja obećavam da ću čitati koliko god, i kada god budem mogla, i trudiću se Vama preneti svoje viđenje tog magičnog sveta unutar stranica pročitanog. Obećavam i da ću se usput fantastično zabavljati čitajući i pišući recenzije, a i pokušati zabavit Vas svojim utiscima i komentarima koji će (moram da Vas upozorim), veoma često biti neozbiljni. 
Neću suditi oštro o pročitanom, želim da znate, jer i sama sam se upustila u ovu avantutru stvaranja, i napisala knjigu. Zbog toga imam razumevanja za autore i njihov rad, i verujte mi kada Vam kažem da je to jedan veoma naporan, težak i iscrpljujuć proces. (Od nekoga ko se tri puta porađao, prirodnim putem, mislim da ovo ima bar neku težinu!!!) 
Pisati knjigu je komplikovano, urediti je možda još teže, a za nju naći čitaoce je ponekada Sizifovski posao. Zato ću se ja često okretati ka manje poznatim i popularnim knjigama, iz razloga što želim da dam šansu i neafirmisanim autorima, čija dela, kao što i sami verovatno znate, mogu ponekada biti briljantna. Uostalom, svi, pa i oni najpoznatiji su nekada morali napisat svoju prvu knjigu, zar ne??? 
Knjige koje sam već na nekim drugim sajtovima ocenila, prenosiću ovde pa, neka Vas ne zbunjuje kada odjedno desetine recenzija budu imale isti datum objavljivanja. (Ja čitam brzo ali ipak nisam Superman,... ili Superwoman... U stvari postoji WonderWoman!?!?!?) 

...U svakom slučaju, malo sam odlutala od teme ali neka Vas to ne spreči u daljem čitanju mojih postova. Pratite me na socijalnim mrežama, čitajte, i ako želite komentarišite... Delite moje postove, i bacite pogled i na Moju knjigu, koja će uskoro biti dostupna svima Vama za besplatno čitanje!!! 

Nadam se da je ovo samo početak jednog predivnog prijateljstva, i da ćemo zajedno, još dugo putovati ovim beskrajnim prostranstvima prepunim nebrojeno mnogo mogućnosti!!! 

Od srca, Vaša S.J

Nema komentara:

Objavi komentar